petek, 14. julij 2017

Kljukica za veščine, kaj nas čaka naprej?

Nazadnje smo se oglasili včeraj pred kosilom, popoldne pa se je dogajalo toliko stvari, da smo se odločili, da boste starši prigode četrtkovega dne izvedeli kar v petek.
Po spoznavanju živali, diplomiranju iz uporabe noža, natančnem merjenju palic za postavitev petardno dobrega ognja in vseh ostalih reči smo se odločili, da se odpravimo v svet. Mlajši člani so se podali na potovanje po različnih deželah sveta, obiskali so Mehiko, Rusijo, Ameriko, Veliko Britanijo spoznali pa vse njihove predsednike in slvne osebnosti, tako da starši, naj vas ne preseneti, če bo kdaj na obisk prišla angleška kraljica ali Brad Pitt :).

Starejši pa so se seznanili s svetom kuhinje. Da so pridobili sestavine za večerjo, so se morali potrudit in opraviti nekaj nalog, ki so predvsem povezane s taborništvom. Vsi so naloge uspešno opravili in sodeč po vonju iz GG kuhinj, so sestavine skombinirali odlično.
Ker pa se lahko pri potovanjih ali pri kuhanju pripeti marsikaj, smo obnovili tudi znanje prve pomoči, da bomo znali pomagati pri ureznini koga, ki je malce neroden.
Ker se je počasi večerilo, bili smo že malce utrujeno smo se odločili, da je čas za večerjo, nato pa lahko nadaljujemo z večernim programom. Skoraj smo že na polovici taborjenja, povezali smo se med seboj, da pa smo naše vodove vezi še bolj strnili smo se zvečer po vodih povezali na programu duhovnost. Ker so bili GG-ji še vedno polni energije in so imeli še eno uro časa, so se spopadli v pihanju svečk.

Danes pa so nas prebudile dežne kaplje ki so ubrano tolkle ob platna naših šotorov, ker pa nas nič ne ustavi smo se po bujenju vodniškega, morda ne tako ubranega zborčka skobacali iz spalnih vreč, oblekli topla oblačila in se odpravili novim dogodivščinam naproti. So mlajši ob tako otožnem vremenu ustvarjali in si naredili sluz iz stvari, ki jih vsakdo najde doma, tako da starši, če vam bo morda zmanjkala pena za britje ali detergent, nič hudega se ne bo zgodilo, samo ustvarjamo.
Pravijo tudi, da petje odganja dež, zato smo metodo preizkusili tudi mi in ne boste verjeli, čeprav ni nehalo deževati je moč dežja pojenjala iz minute v minuto in okoli kosila, so se izza oblakov že kazali sončni žarki. Medtem ko so MČ-ji odganjali dež pa so prvo pomoč ponovili GG-ji in tudi oni so sedaj pripravljeni na vse. Vse kar se lahko zgodi, za to lahko GG poskrbi.

Po kosilu pa so se MČ-ji zbrali na kup in se dogovorili, kaj vse potrebujejo za noč izven šotora, saj so se odpravljali na bivak, kjer bodo prespali v šotoru, ki je narejen iz šotorskih kril in naravnih materialov. Ampak, kaj pa lahko prepreči pravemu taborniku, da bi se ustrašil in oddrvel nazaj v tabor - prav NIČ! Zato so veseli obrazki z napolnjenimi nahrbtniki v času malice veselo odkorakali proti prostoru za bivak. Tam si bodo sami pripravljali večerjo, kaj pa to je, vam razkrijemo v naslednji objavi ;)
Ker pa za starejše člane ni boljšega, kot imeti tabor popolnoma zase, se trenutno podijo po taboru in
si pripravljajo kar najboljšo strategijo, kako bi bili boljši od drugih skupin s katerimi tekmujejo. Tudi izid velike strateške igre vam razkrijemo jutri :)